Ik ga op reis en ik neem mee... mijn favoriete series en films!
Bij welke tv aanbieders kun je live tv kijken? KPN en Ziggo, de 2 grootste providers, zeggen dat hun tv-apps vanaf april 2018 buiten Nederland, binnen de EU, te gebruiken zijn. Ziggo geeft aan zonder beperkingen. KPN meldt dat in zijn tv-app misschien niet alle tv-programma's te zien zijn, vanwege rechtenkwesties.
Streamwijzer België - Alles over films, series
Dat kan wel via BVN, zie hieronder. BVNBVN is de aanbieder van Nederlandse en Vlaamse televisie in het buitenland (ook buiten de EU). Via de website (BVN. tv) of de app (voor Android of iPhone) kun je de zender van BVN streamen. Op deze zender is een selectie van populaire programma’s van de Nederlandse en Vlaamse televisie te zien. Zo kun je een hoop programma’s van de publieke omroepen toch kijken. De stream werkt alleen buiten Nederland en België. De kwaliteit is redelijk, maar niet HD. Bekijk hier de eerste indruk van BVN. tv. VPNVPN staat voor ‘Virtual Private Network’. Een VPN kan je helpen om regionale blokkades te omzeilen.
Wat als ik een film stream op vakantie? - Euromex
Eleven Sports: Home
Nailed it! Duitsland op Netflix
Het aanbod van de gratis terugkijkdiensten is anders dan in Nederland. Je kunt dus niet alle programma’s terugkijken, maar een deel wel. Vanaf 1 april 2018 kun je bij veel betaalde diensten in andere EU-landen hetzelfde kijken als in Nederland. SatellietBVN kun je bijna overal ter wereld ontvangen via de satelliet. Alle andere Nederlandse zenders zijn te ontvangen in een groot deel van Europa via Canal Digitaal en lokale (buitenlandse) satellietproviders.
Nederlandse live-tv kijken in het buitenland | ConsumentenbondHoe kun je live tv kijken in het b